PDA

View Full Version : [Sargen] Uitgaan Rotterdam/Den Haag

soul28
11-17-2008, 11:52 AM
Hallo

Mijn naam is Soul. Ik ben hier sinds kort weer serieus mee bezig. Merk dat het goed is voor heel mijn gevoel en zelfvertrouwen om regelmatig uit te gaan en vrouwen te versieren. Daarom wil ik vanaf nu zeker twee keer per week op stap gaan.

Ik ben niet zo van het 'pua' gebeuren. Vind het gewoon leuk om uit te gaan en vrouwen te ontmoeten en te verleiden, zowel overdag als s avonds. Sommige methodes uit pick up kunnen daarbij handig zijn, maar het moet geen doel op zich worden om met alle termen te gooien of te peacocken.

Lijkt me leuk om eens wat anderen van dit forum te ontmoeten en samen uit te gaan. Ben 28 jaar, weinig last van approach anxiety, en nogmaals ik wil vooral plezier hebben tijdens het uitgaan.

Spreekt je dat aan en wil je net als ik aan jezelf werken, ga dan een keer met me mee op stap in Rdam, Den Haag of evt. Leiden. Het wordt zeker leuk en relaxed. Maar je moet wel echt het doel hebben vrouwen te ontmoeten en actie ondernemen. PM me als je geinteresseerd bent.

Soul

Dripple
11-18-2008, 01:05 PM
Hee Soul, klinkt goed man!
Ben zelf net terug in nederland, lijkt me wel leuk x anderen van het forum te ontmoeten, dus hou me op de hoogte als je weer ga stappen!

Ben zelf afgelopen weekend in de Sorbonne geweest en al had ik het erg naar mn zin, ik had stiekem wel het idee dat de leeftijd daar wat laag ligt. Ben zelf 26 en nog op zoek naar wat betere tenten. Ga dit weekend waarschijnlijk even in Club Vie kijken misschien heb je hier al ervaring mee, hoor ik het graag.

groetjes Dripple

Ricky D
11-21-2008, 06:19 AM
Ik ben vanavond (vrijdag) zaterdag en zondag te vinden in Rotterdam, khad met Loud af gesproken voor dit weekend maar heb nog niets gehoord. zowiezo ben ik dus in Rdam in de stad.

Ook regelmatig ff in de Sorbonne, Boudoir, Cinema, Ofcorso, Etc Etc.
Trouwens gisteravond, donderdag, in de Ofcorso geweest, super cool voor de donderdag avond dus dat word nu ook een standaard sarge avond voor mij.

Als iemand wil afspreken hoor ik het wel, zou wel graag een aantal goede wings hebben hier in Rotterdam.

Shoot me a text: +31650743244 (tijdens het werk kan ik niet op nemen dus sms fftjes)

Dripple
11-21-2008, 08:07 AM
Voor wie er nog kijkt hier, vanavond waarschijnlijk nog ff de stad in, Off corso Vie of Sorbonne. Zaterdag weet k nog niet zeker, maar heb wel onwijs zin! Iemand nog tips voor de zaterdag?

Ricky D
11-21-2008, 02:26 PM
dude, lees mn post...en "shoot me a text" !!!