PDA

View Full Version : [Media] Hoe versier je een vrouw?

SmoothDoc
10-29-2008, 06:01 AM
Conferentie: hoe versier je een vrouw?

http://relatie.blog.nl/algemeen/2008/07/20/conferentie-hoe-versier-je-een-vrouw

20 Juli 2008 15:33: Sill Bruijn
Kan het gekker? Op 20 en 21 september vindt de 'Real Man Conference' plaats in de RAI in Amsterdam. Ben jij zo'n man die niet weet hoe hij een vrouw moet versieren? Als je daar aanwezig bent kun je geholpen worden door één van de veertien professionals, oftewel 'versierexperts'. Zij zullen jou leren om zelfverzekerd om te gaan met vrouwen. Want, en dat begrijp ik er uit, zelfverzekerdheid is nodig om een vrouw te versieren? Zijn wij vrouwen het daar mee eens?
Op die vraag kom ik straks nog terug. Nu nog even over het motto van de conferentie, nl: attract your dreamgirl(s). Mannen worden aantrekkelijker, zo stellen de versierexperts, als zij hun communicatieve vaardigheden, hun zelfverzekerdheid en hun innerlijke kracht ontwikkelen.

Kijk maar eens rond op de site. Ik persoonlijk zou er als man vreselijk angstig van worden. Als vrouwzijnde moet ik bekennen dat ik er lichtelijk misselijk van wordt.

Wanneer noem je jezelf vrouwenexpert? Als je elke vrouw die je tegenkomt kunt versieren? Maar daar houdt het toch niet op? De moeilijkheid lijkt me om de relatie met zo'n vrouw vast te houden. Je kunt niet 24/7 een vrouwenversierder zijn.

Daarbij komt, dat de meeste vrouwen die ik ken, walgen van mannetjes die op je af komen en denken dat ze 'all it' zijn. Dat zijn namelijk de vreselijkste mannen met de minst integere bedoelingen.

Een vrouw vindt het helemaal niet erg als een man wat stottert, niet meteen juist uit zijn woorden komt en niet direct de indruk geeft dat vrouwen versieren iets is wat hij voor zijn hobby doet. Het zelfvertrouwen hoeft er niet vanaf te spatten. Dat maakt iemand menselijk.

Dus om terug te komen op de vraag: is zelfverzekerdheid de weg naar het hart van de vrouw? Misschien is het de weg naar een eenmalig bezoekje aan haar bed, maar zeker niet meer.

Dus ben je zo'n man die van deze versierexperts wil leren hoe je jouw dreamgirl aan de haak kan slaan? Denk dan nog maar even na voordat je al hun tips in de strijd gaat gooien. Want wil je werkelijk een vrouw die daar in trapt
--------------------------------------------------------------------------
Nog 1-tje. Wat je hierin ziet is dat de vrouw eigenlijk een beetje nog steeds verlangt naar het romantische beeld van de klungelige jongen (maar enorm knappe jongen) die staat te stuntelen, en toch haar een drankje aanbiedt.

Dat is oh zo waar. Alleen ze vergeten dat een beetje PUA zoals wij, dat gewoon zwaar kan nadoen. Het staat nl. heel dichtbij ons. Ik daag jullie uit je oude zelf doelbewust weer op te zoeken vandaag of dit weekend. Met 1 verschil, je stapt nu wel op haar af. Alleen met neergeslagen ogen, stuntelend, ga doelbewust je als een verlegen mannetje gedragen. Je zult dat je AA volledig verdwijnt en je er een gigantisch plezier in gaat krijgen.

Doe net alsof je heel zenuwachtig bent (zijn we nl. allemaal wel een beetje, vergroot het maar een beetje dan), en hup je opent weer een heel nieuw arsenaal van gamebare dames.

Nu we zijn allemaal enorm knap (dat is een gewoon een beslissing die je over jezelf neemt) en we kunnen allemaal wel zenuwachtig doen. Nu moeten we het zelfs doelbewust gaan doen. Het enige verschil is dat we wel escaleren. We doen kino en zeggen dan: "oh sorry vind je het erg dat ik je aanraak? en kijken haar aan met onze vriendelijk doch onzekere puppyogen. Nu als ze nu niet smelten.

Als je dit goed uitvoert lukt dit gewoon. Vrouwen beseffen gewoon niet dat "gamen" op een heel ander niveau ligt als mannen die denken dat ze "all it" zijn. Wij zijn "all it" zenuwachtig en al.

We blijven dichtbij onszelf en maken gebruik van eeuwenoude routines die we anders door jaren van ervaring zelf moeten opdoen. Iets wat veel mannen door hun beschermde opvoeding door vaak alleen mamma niet eens meer kunnen (o jee, ik wordt afgewezen, nu benader ik nooit meer een meisje).

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen als "superman" (je weet wel, van buiten stuntelig, van binnen "superman" ). Ik wens jou en de vrouwen die je versiert veel plezier toe. :D

Groetjes SmoothDoc

Ricky D
10-29-2008, 08:01 AM
Pim_P

Fuck! wat een enorm VET idee!
Dit ga ik zeker experimenteren ja! gewoon voor de lol ervan!

Khoud je op de hoogte hierover.

Blitzkrieg
10-29-2008, 10:32 AM
Dit werkt heel goed bij HB7 en 8, meestal niet bij 9tjes en 10en

Captain Cool
10-29-2008, 12:00 PM
hahaha. 'k heb ooit zo eens tijdens daygame geopend met een notaboekje en dan "Deed het pijn toen je uit de hemel viel?" stuntelig voorgelezen en stotteren enzo...inderdaad pure fun!

milk
10-29-2008, 01:44 PM
misschien als je een duidelijke diepe stem hebt, goede lichaamstaal en stylische
kleding dat het ''sgattig'' word.
heb je dit niet ben je gewoon ''loser''.

je moet gewoon normaal doen. niet express stoer of express zenuwachtig, gewoon normaal. beide kanten werken namelijk niet echt, normaal wel.
niet anders voordoen dan je bent.

ik heb bv amper meer AA met nightgame, het is heerlijk, ik kan gewoon zomaar op alles en nog wat afstappen.
alles hooked en goed, ik heb lol met iedereen. ik ga nou egt niet ineens
de ''shy guy'' spelen.
dat ben ik gewoon niet meer, het hele pickup is gewoon meer jezelf zijn naar mijn idee. waarom zou ik in godsnaam veranderen hoe ik op dit moment ben, voor wie dan ook...dat zou niemand moeten doen vind ik..

bovendien als het zou werken, waarom zitten we hier dan allemaal :p .
alle afc's die net beginnen met approachen doen het allemaal op deze manier,
ik zelf in t verleden ook, ik kan nou niet zeggen dat ik er veel succes mee had..

alfa is ook een beetje de basis van alle attraction volgens Mystery bv.
ik ben het hier overigins niet mee eens, maar ik weet wel dat het een
heel groot deel ervan is.

een klein tikkeltje onzekerheid kan geen kwaad denk ik, maar dat zal toch automatisch gebeuren.

maar goed ook ik zal het eens uitproberen.

Captain Cool
10-29-2008, 01:54 PM
Hij zegt niet dat je hiermee alle vrouwen gaat veroveren, maar het is gewoon eens plezant om te doen.

SmoothDoc
10-30-2008, 02:09 AM
@Milk,

Nou er is 1 duidelijk verschil.

Een AFC zal 1 vaak niet approachen, en 2 bij elke negatieve opmerking (er als er geen 1 is, verzint hij er zelf wel 1) met de staart tussen de benen vertrekken. Kino, of gaan voor de K-close al helemaal niet, en seksueel verder escaleren en mee naar huis nemen ook niet. Ik zeg niet dat je het de hele tijd moet volhouden dus.
Ik zal je het volgende voorbeeld geven.

Iemand lijkt heel aardig, en is ook aardig.

Iemand lijkt een klootzak, en blijkt later aardiger te zijn.

Wie laat de meeste indruk achter?

Als ze allebei even aardig zijn (als dat zou kunnen), wie van de 2 wordt dan aardiger gevonden?

Stel je benadert haar zenuwachtig, en vanaf daar pak je het gewoon helemaal op (pick up), dan kom je natuurlijk zwaar onder de radar binnen.

Waarschijnlijk ben je de verrassing van de avond, gooit zij haar playerdefenses overboord (hij was toch duidelijk zenuwachtig toen hij me benaderde), alleen daarna blijk je toch echt een man te zijn.......

Wie is nu de beste player eigenlijk, wie wordt nu als het aardigst ervaren?

Enne inderdaad, zo kun je echt ook een hoop plezier hebben. Niet in het minst, doordat je om jezelf kunt lachen. "Waar maak, of maakte ik me eigenlijk allemaal druk om?

Als jij je nl. zo gedraagt (je kunt bijv. ook met Belgisch of juist Nederlands accent gaan praten), herkent je onderbewuste jezelf niet meer, en kun jij je juist meer ontspannen gaan gedragen. Het is belangrijk dat je er de fun van inziet.

Gewoon een keer doen, en niet denken Milk, dat je jijzelf weer terugwerpt in een poel des verderfs. Nu doe je alsof, en vroeger was je. Zeg maar bewust onbekwaam, gevolgd door bewust bekwaam en zelfs onbewust bekwaam. T.o.v. van onbewust en bewust onbekwaam gevolgd door nog meer van hetzelfde.

Groetjes SmoothDoc

milk
10-30-2008, 03:40 AM
@Milk,

Nou er is 1 duidelijk verschil.

Een AFC zal 1 vaak niet approachen, en 2 bij elke negatieve opmerking (er als er geen 1 is, verzint hij er zelf wel 1) met de staart tussen de benen vertrekken. Kino, of gaan voor de K-close al helemaal niet, en seksueel verder escaleren en mee naar huis nemen ook niet. Ik zeg niet dat je het de hele tijd moet volhouden dus.
Ik zal je het volgende voorbeeld geven.

Iemand lijkt heel aardig, en is ook aardig.

Wie laat de meeste indruk achter?

Als ze allebei even aardig zijn (als dat zou kunnen), wie van de 2 wordt dan aardiger gevonden?

Stel je benadert haar zenuwachtig, en vanaf daar pak je het gewoon helemaal op (pick up), dan kom je natuurlijk zwaar onder de radar binnen.

Waarschijnlijk ben je de verrassing van de avond, gooit zij haar playerdefenses overboord (hij was toch duidelijk zenuwachtig toen hij me benaderde), alleen daarna blijk je toch echt een man te zijn.......

Wie is nu de beste player eigenlijk, wie wordt nu als het aardigst ervaren?

Enne inderdaad, zo kun je echt ook een hoop plezier hebben. Niet in het minst, doordat je om jezelf kunt lachen. "Waar maak, of maakte ik me eigenlijk allemaal druk om?

Als jij je nl. zo gedraagt (je kunt bijv. ook met Belgisch of juist Nederlands accent gaan praten), herkent je onderbewuste jezelf niet meer, en kun jij je juist meer ontspannen gaan gedragen. Het is belangrijk dat je er de fun van inziet.

Gewoon een keer doen, en niet denken Milk, dat je jijzelf weer terugwerpt in een poel des verderfs. Nu doe je alsof, en vroeger was je. Zeg maar bewust onbekwaam, gevolgd door bewust bekwaam en zelfs onbewust bekwaam. T.o.v. van onbewust en bewust onbekwaam gevolgd door nog meer van hetzelfde.

Groetjes SmoothDoc

''Iemand lijkt heel aardig, en is ook aardig.

''

grappig voorbeeld. ik heb een keer gelezen in een pschychologie blad,
dat als mensen je eerste een klootzak vinden en daarna omslaan, ze
je veel meer mogen, op een ''diepere'' manier(nee niet perse die).
of je nou zo'n blaadje heel serieus moet nemen weet ik ook weer niet.
maar besides the point ook.

en met je voorbeeld van afc heb je opzich gelijk en ook weer niet.
mensen die met de game zijn begonnen zullen (of horen althans) zichzelf
te pushen dus zo lang mogelijk in set proberen te blijven, kino proberen te doen. alleen gaat dit allemaal nog wat klunsig en raar. maar dat is
noujuist wat je wil toch. dus ik zie hem niet helemaal.

ook is er een verschil tussen de klootzak en de kluns.
ik denk persoonlijk dat ik super aardig ben, maar geen mietje in field.
het werkt voor mij ingeval super.
ik dit overigins wel werken op wat onzekerdere types.

maar goed erover lullen schiet niks op, ik zal t eens uitproberen, het is een
nieuwe manier van approachen wat altijd goed is voor je calibratie.

Captain Cool
10-30-2008, 04:17 AM
sorry SmoothDoc maar deze mier moet ik even neuken: een Belgisch accent bestaat niet, wij spreken Vlaams, dus een Vlaams accent;)

SmoothDoc
10-30-2008, 08:06 AM
Aha, dat heb ik me eigenlijk nooit gerealiseerd.

Met Belgisch bedoel ik inderdaad altijd Vlaams, in ieder geval nooit Frans.

Ik zal er voortaan proberen op te letten.

Groetjes SmoothDoc

milk
11-02-2008, 06:56 AM
nou smoothdoc ik heb het op stuk of 4 setjes uit geprobeerd.

1e set

ik merkte dat ik gewoon onmogelijk meer afc kon doen. het intreseert me tegenwoordig allemaal zo weinig meer dat ik me niet meer in kon denken hoe
dat anders kon zijn..

ik dacht ik approach gewoon met de meest lame ass afc zinnetjes

zij stond met een groepje, ik pak haar bij haar shouder
''hey... ik ben niet zo goed met dit soort dingen.. maar ik zag je net staan
en ik dacht ik moet toch even iets zeggen...duss...ehhh...hoi...''
''hoi''
''ja ehh... hoeist nou allemaal''
blabla, ik probeerde zo afc mogelijk te blijven en ondertussen wel kino
op te bouwen. however nogmaals, ik kan die switch meer maken, ik kan niet
ineens afc zijn, heel bizar(net zoals ik in het verleden niet ineens alfa kon zijn). dus het zag er nogal fake-afc uit volgens mij.

anyway het hookte wel, maar niet veel attraction of spanning.

set2,3 en 4 gingen niet echt soepel. ik opende weer heel afc, ondertussen wel kino opbouwend. maar ik merkte dat er al meteen veel minder attraction
was als dat ik gewoon full erin kom(gewoon spontaan alfa en lol maken).

dus zoals ik al verwachtte werkt het niet zo.

het gaat natuurlijk ook direct tegen alle pua advies in. alfa zijn en lol maken zijn naar mijn inzien de 2 KEY basic dingen die je moet hebben om te slagen.
als je als afc approached heb je beide een stuk minder.. het is gewoon minder
spannend, je bent minder alfa en saaier.. het werkt gewoon niet op die manier.

maar goed ik was ook wel het meest out of state wat ik in lange tijd ben geweest dus daar kon het ook aan liggen.
ingeval het is niet mijn manier, en het werkt naar mijn inzien dus echt niet.
bovendien zou ik mezelf anders ook niet veranderen voor haar, sowieso.

grtz

SmoothDoc
11-02-2008, 07:04 AM
Super, dat je het in ieder geval hebt gedaan.

Zijn er nog meer?

Kan ik tenminste iets terugzeggen tegen de romantische journalist wat ergens op gebaseerd is.

Groetjes SmoothDoc

CountG
11-02-2008, 09:08 AM
dus zoals ik al verwachtte werkt het niet zo.

Hoe duidelijk wil je een self-fulfilling-prophecy hebben?

milk
11-02-2008, 04:18 PM
Hoe duidelijk wil je een self-fulfilling-prophecy hebben?

sorry maar dit vind ik echt onzin.

het was niet zo dat ik dacht dat het onmogelijk was, ik had alleen al een vermoeden dat het niet zou werken.
ik heb dat wel vaker met veel materiaal waarvan dan toch blijkt dat het wel werkt.

ik geloof gewoon dat sommige dingen werken en sommige dingen niet.
als ik bijvoorbeeld een vrouw in der gezicht sla verwacht ik geen attraction en ik denk niet
dat dat puur aan een self fullfilling prophecy ligt :rolleyes: .

het is lekker makkelijk om het daarop te gooien en ook erg naief.

maar goed, probeer hetzelf uit count en dan kijken we wel of het voor jou
werkt, deal?

CountG
11-03-2008, 09:11 AM
Neuh.. ik sarge sowieso niet of weinig. Ik ga uit en kom daar +- 7 van de 10 keer andere leuk mensen tegen waarmee ik dan een praatje maak, beetje dans en eventueel zoen of meer. Ik zie dus geen heil in mezelf zo voordoen, misschien dat het er ooit eens van komt als ik zin heb om de boel te fucken.

Tevens lees ik impliciet in je post dat jij denkt dat je volledige controle hebt over je communicatie. Mocht dat zo zijn, dan is dat een, wetenschappelijk onderbouwde, verkeerde aanname.

Ik zeg overigens zeker niet dat je ongelijk hebt.. alleen het lijkt wel heel erg op een self-fulfilling-prophecy. Daarbij is 4 sets ook niet echt een maatstaf. Maar goed, props voor het proberen. Het siert je!

Overigens zei Smoothdoc nergens dat je AFC moest blijven doen...

milk
11-04-2008, 02:34 AM
'' Neuh.. ik sarge sowieso niet of weinig. Ik ga uit en kom daar +- 7 van de 10 keer andere leuk mensen tegen waarmee ik dan een praatje maak, beetje dans en eventueel zoen of meer. Ik zie dus geen heil in mezelf zo voordoen, misschien dat het er ooit eens van komt als ik zin heb om de boel te fucken.''

sargen zie ik gewoon als sociaal zijn. als je daar leuke mensen tegenkomt zoals je zeg kan je dit toch ook gewoon uitproberen?

en ik vraag me ook sterk of of dit een exuser is van je om niet te hoeven
approachen. wat niet erg is ofzo, maar daar lijkt het wel sterk op.
heb je nu geen zin om de boel te fucken of kan/durf je het niet?
ook al is dat je doel niet(wat die van mij ook niet is) gaat het om de skill,
als je amper approached zul je geen skill opdoen.

''Tevens lees ik impliciet in je post dat jij denkt dat je volledige controle hebt over je communicatie. Mocht dat zo zijn, dan is dat een, wetenschappelijk onderbouwde, verkeerde aanname.''

waar lees je dat?
bovendien heb ik dat ook, ik weet niet wie anders. tuurlijk door emoties e.d. is dat niet zo zwart wit.

en wat de wetenschap daar nou over zegt interesseert me ook weinig,
het gaat erom wat ik zelf ervaar.

''
Ik zeg overigens zeker niet dat je ongelijk hebt.. alleen het lijkt wel heel erg op een self-fulfilling-prophecy. Daarbij is 4 sets ook niet echt een maatstaf. Maar goed, props voor het proberen. Het siert je!'"

nee joh 4 sets is niks. maar het ging om het testen, als ik er potentie inzie had ik wel een stuk uitbundiger getest. maar ik heb al genoeg ervaring om
te zien dat dit gewoon geen verbetering is.

overigins heb je wel gelijk met het verkeerd gebruik ervan. afc binnenkomen en dan switchen kan misschien wel. maar zo binnenkomen is al behoorlijk zwak, dus dan is het meer recovery van daar af aan.

ik heb liever een post onderbouwd met ervaring dan theorie.
dus deze discussie is zinloos tenzij je het zelf gaat uittesten en kijken
of het aan de self-fulfilling prophecy lag of niet. als dat zo is kan ik het ook
weer wat meer testen etc.
zo kom je ergens, theorie heen en weer gooien is tijdsverspilling de meeste tijd.

CountG
11-04-2008, 03:17 AM
sargen zie ik gewoon als sociaal zijn. als je daar leuke mensen tegenkomt zoals je zeg kan je dit toch ook gewoon uitproberen?

Als ik het t.z.t. als self-amusing ervaar, er dus zin in heb, zou het best eens zo uit kunnen komen ja. Nu al een plannetje maken om dat te gaan doen, om er vervolgens aan te moeten denken als ik uit ben, daar zie ik niet zo veel heil in.

en ik vraag me ook sterk of of dit een exuser is van je om niet te hoeven approachen. wat niet erg is ofzo, maar daar lijkt het wel sterk op.

Het zou wel erg zijn als het een excuus is om niet te approachen. Wat het soms wel is en soms niet. Als het wel een excuus zou zijn, dan neem ik mezelf dat kwalijk. Echter, het is in dezen niet het geval.

heb je nu geen zin om de boel te fucken of kan/durf je het niet?
ook al is dat je doel niet(wat die van mij ook niet is) gaat het om de skill,
als je amper approached zul je geen skill opdoen.

Soms kan/durf ik het niet. Dit wordt echter elke keer minder. Het een sluit het ander echter niet uit. Dat ik weinig heil zie in het plannen van dergelijke dingetjes, sluit niet uit dat ik niet approach om skills op te doen. Ik wil skills op doen d.m.v. trial&error o.b.v. vertrouwen in mijn eigen vermogens om mensen mijn leuke karakter te laten zien en mezelf open te stellen en tegelijkertijd hun daarmee te openen qua persoon.

waar lees je dat?
bovendien heb ik dat ook, ik weet niet wie anders.
Ik las het tussen de regels door, dat gevoel kreeg ik. Je hebt overigens NIET de volledige controle over je communicatie, een extreem voorbeeld hierin is dat je bijvoorbeeld wel leanback kan gaan staan, maar dat je oog trilt van zenuwachtigheid of dat je toch de hele tijd aan je vingers loopt te pielen of dat je lean back staat maar toch elke keer als je wat zegt naar voren beweegt om wat te zeggen. Communicatie wordt grotendeels bepaald door onbewuste processen, niet doordat jij denkt "ik ga leanback staan, want dan kom ik niet zo behoeftig over".

Overigens kan het wel helpen, en kan je zeker invloed uitoefenen op je communicatie, maar bewuste aandacht speelt daar maar een kleine rol in.

ik heb liever een post onderbouwd met ervaring dan theorie.
Ik spreek alleen mensen tegen o.b.v. theorie als uit mijn ervaringen blijkt dat de theorie ook (grotendeels) klopt. Als de dingen geklikt hebben in mijn hoofd. Ik zie derhalve ook geen kwaad in een theoretische discussie zo nu en dan.

Tevens put ik ook hier en daar kennis uit wetenschappelijke onderzoeken. Hoeveel ervaring wil je nog meer?

---
NB:
Ik kwam er pas recentelijk achter, dat bij de quick reply ook een "Quote" knopje zit. Als je een tekstje kopieert en plakt in de box, en vervolgens het gedeelte geselecteerd laat en het knopje indrukt, wrapt ie er automatisch quote codes omheen. Super makkelijk en het maakt je posts stukken overzichtelijker. No offense, maar het maakt het lezen wat makkelijker voor me.. :P

milk
11-04-2008, 09:24 AM
ah, ja dat knopje zocht ik al langer.

nog even een ding.

Als je vooruit wil gaan zul je af en toe bewust nieuwe dingen moeten proberen.
self amusing en alles is super, maar als je vooruit wil gaan zul je toch
af en toe een plannetje moeten maken en testen etc.

het is zeker niet een slecht iets om af en toe wel in je hoofd te zitten en
zo dingen te leren. zodra je iets hebt geleerd hoeft dat niet meer, maar
het zal ooit moeten als je iets wil leren.

over de communicatie zei ik ook al dat het niet zo zwart wit was.

Action
11-04-2008, 03:16 PM
Gaan jullie nou AFC doen infield omdat een vrouw op een blog zei dat dat aantrekkelijk is? Het enige wat dat blog bewijst is dat vrouwen niet weten wat ze zelf aantrekkelijk vinden.

En iemand is een PUA als hij heel goed is in het versieren van vrouwen en heel aantrekkelijk is voor vrouwen. Als ze zoiets zegt als 'mijn vriendinnen walgen van een man die ...' kan het niet gaan over een PUA want een PUA doet per definitie wat aantrekkelijk is. :) Met andere woorden: als een bepaalde houding of bepaald gedrag walgelijk wordt gevonden door veel vrouwen, dan zou een PUA dat zeker níet doen.

Ik denk persoonlijk dat de geachte dat mannen kunnen leren om aantrekkelijk te zijn voor vrouwen eng is voor vrouwen. Alsof je de aan-knop voor haar diepste gevoelens hebt, een beetje zoals 'mind control'. Logisch dat ze zich daartegen verzet.

Bramus
11-06-2008, 05:42 AM
Nou ik heb het ook geprobeert. Wat was dat grappig zeg. 5 setjes heb ik gedaan, daarna moest ik als wing gaan fungeren.

SET 1: HB9/10, echt iemand waar IEDEREEN naar kijkt.

*tik haar op haar schouder en kijk naar de grond*
Ik: Sorry... ik doe dit niet zo vaak.. maar uhmm... ik stond op het podium en zag je staan en najaaa.... ik moest gewoon echt even met je praten
*nog steeds niet oogcontact makend*
zij: hahahahaha
vriendin: hahahahahaha
*vriendin en haar hebben sub-communicatief een gesprekje wat te doen*
zij: blabla praat maar dan (met een ironie van over 1 minuut stuur ik je weg)
vriendin: wat vind je van abortus?
ik: geef mijn mening *nog steeds naar de grond pratend*
zij: blablabla

*Krijg alle energie terug, doe opeens super confident*
ik: maargoed vertel jij nu maar even een verhaal dan

naja 2 minuten gepraat, maar ik kon niet echt in het gesprek komen. Wilde weten wat ze van mijn approach vond.

ik: Maargoed ik kwam net op een knullige manier naar je toe, wat vond je daarvan?
zij: dom! Als je serieus zo was geweest was je echt de lompste van vanavond
ik: oke maar ik doe een onderzoekje, want een vriend van mij heeft gezegd dat je gewoon lief moet zijn en dat meisjes dan positief op je reageren. Ik loop dus vanavond naar alle vrouwen toe waarvan ik denk dat ze veel worden aangesproken en doe dit.
zij: Ja dat klopt wel, ik ben hier pas 20 minuten en voor jou zijn er al 3 naar me toegekomen.
ik: haha oke en wat zeiden die dan?
zij: Nou dat was niet veel beter, de 1e kwam naar me toe en zei 'jezus wat zie jij er goed uit'
ik: hahaha nou dat vind ik misschien nog wel erger hoor
zij: De tweede kwam naar me toe en zei 'het ziet er allemaal wel perfect uit'. Hij bedoelde dat al mijn kleren goed matchte of iets doms als dat.
ik: *pak haar hand, doe een stap achteruit en bekijk haar opzichtig* Nou dat valt volgens mij wel mee, zo goed ziet het er vanavond nou ook weer niet uit.
zij: Nee inderdaad *na deze neg was ze opeens wel interested*. De derde kwam naar me toe en lachte alleen stom naar me, tot ik me bij hem wegdraaide.
ik: Oke dus lief en jezelf zijn is dus niet hoe het moet.
zij: Naja lief is wel goed, maar je moet niet iets stoms zeggen als deze dingen.

Naja zo hebben we nog een tijdje gepraat. Die vriendin was lazarus en strondvervelend. Mijn 'wings' vonden het allemaal te grappig om te komen helpen (zijn geen PUAs, maar we wingen elkaar wel heel vaak) Na een tijdje ben ik maar teruggegaan naar mijn vrienden.

SET 2: 3 HB7s, target vond ik super leuk eruitzien, echt mijn type

*Trek haar op een alpha manier (soort van RSD Claw) naar me toe*

ik: Sorry... uhmmm... ik doe dit eigenlijk nooit... maar uhmm... ik stond op het podium en zag je staan. En naja je ziet er gewoon super goed uit en naja... uhhhh ik wilde even met je praten.

*vriendinnen barsten in lachen uit. De ene draait zich om en de ander duwt me richting haar vriendin, omdat ze, zo zegt ze later, mij zo'n lieverd vind. Het target heeft echter andere ideeen, die doet op een 'talk to the hand the face aint listening' manier zo haar hand in mijn gezicht. Zonder geluid zegt ze 'doei' met een vrouwelijke blik op haar gezicht van 'JE BENT DE GROOTSTE LOSER OOIT!*
Enige manier om me hier nog uit te redden is om meteen op Alpha over te gaan.

ik: *tegen haar vriendin* Het duw me niet zo, dat gaat je geld kosten!
vriendin: Ja maar je bent zo lief, je moet voor haar gaan.
ik: nou ik weet niet hoor, maar die vriendin van jou deed net een beetje asociaal. Ik kom op een zo'n lief mogelijke manier naar haar toe stuntelen en ze duwt haar hand in mijn gezicht.
target: Ja sloeg nergens op wat je deed!
ik: vond je het niet lief dan?
target: nee!
ik: hahaha oke naja ik kan je geruststellen, ik wilde alleen even deze manier van aanspreken testen. *Dikke glimlach en knipoog*
*draai mijn rug naar haar en ga met die vriendin praten*
ik: wat zit jij nou de hele tijd te duwen dan! stop daar eens mee.
vriendin: ja ga haar versieren dan, je bent echt lief en leuk.
ik: is die vriendin van jou altijd zo asociaal tegen jongens?

*hand op de rug van de vriendin en mijn hoofd naast het hare en samenspannend naar het target kijken*

blablablabla (stukje gesprek een beetje vergeten, veel shittests en aftasten wat ik nou precies was)

Target *naar aanleiding van mijn ik kwam alleen op je af om te testen*: Maar ik zie er toch ook gewoon leuk uit?!
ik: owwww nee toch en dan nu naar complimentjes gaan vragen
vriendin: blablabla
ik naar die vriendin: en dan gaat ze nu om complimentjes vragen!
vriendin: wat zei ze dan?
ik: Ze vroeg of ze er goed uitzag.
vriendin: zeg ja dan!
ik: kom nou ik ga niet zomaar haar complimentjes geven. Dat moet ze wel verdienen.
target: jij zit zeker bij USC (Utrechts Studenten Corps)
*kijk haar beledigd aan*
ik: en waarom denk je dat dan mevrouwtje!
*vriendin tettert weer in mijn oor, moet haar heel even afwimpelen*
ik: nou?!?
target: nou je gaat gewoon meisjes af om ze aan te spreken
ik: heb ik een matje?
target: naja en je doet zelfverzekerd
target: dus ik dacht die zit vast bij USC
*draai me weer naar die vriendin*
ik: die vriendin van jou houd maar niet op met beledigen zeg!
vriendin: nee nee, maar zeg even dat ze er leuk uitziet, zeg gewoon!
*draai me weer naar het target*
target: maar je hebt inderdaad geen matje dus ik had kunnen weten dat je niet bij USC zat *met grote smile op haar gezicht*

Gaat nog even zo door. Had op een gegeven moment mijn target zo moeten draaien dat ze met haar rug naar haar vriendinnen stond. Maar wilde eigenlijk wel terug naar mijn vrienden.

ik: Oké dames ik ga terug naar mijn vrienden daar. Tot straks.
vriendin: *duwt me weer* nee ga haar nou versieren
ik: En lieverd *kijk target aan* je bent heel mooi hoor. Doei!
vriendin: ahhhh goedzo.
target: dankje *bloosd*
*ik loop weg*

Tijdens deze hele set had ik een super dikke glimlach op mijn gezicht.

Bij de andere 3 setjes had ik besloten totaal niet Alpha mocht praten. Wel Kino en wel oogcontact (maar pas na de opener). Allemaal hopeloos MISLUKT!

Mijn conclusie: Het is echt heel grappig om zo te openen. Als je van die manier naar Alpha gaat werkt het nog best ook, maar een jongen die echt zenuwachtig en 'lief' doet DOES NOT STAND A CHANCE hahahahaha.

Action
11-06-2008, 08:52 AM
target: jij zit zeker bij USC (Utrechts Studenten Corps)
*kijk haar beledigd aan*
ik: en waarom denk je dat dan mevrouwtje!
*vriendin tettert weer in mijn oor, moet haar heel even afwimpelen*
ik: nou?!?
target: nou je gaat gewoon meisjes af om ze aan te spreken
target: naja en je doet zelfverzekerd
target: dus ik dacht die zit vast bij USC
*draai me weer naar die vriendin*
ik: die vriendin van jou houd maar niet op met beledigen zeg!

Ik weet niet waarom maar ik moest hard lachen. :)