PDA

View Full Version : [Intro] Even voorstellen..

Spacer
09-25-2008, 12:45 PM
Hoi allemaal,

Ik heb me van de week aangemeld en zal me kort even voorstellen. Ik ben 27 jaar, woon in omgeving A’dam en heb een prima leven: goede baan, leuke vriendengroep en genoeg dingen te doen buiten werk. Ik kan redelijk met mensen omgaan (veel gereisd), maar ben wel een echte anti-alpha. Slecht met nieuwe vrouwen ontmoeten, meer een volger dan een leider, niet goed in verhalen vertellen etc. Ook heb ik een flinke dosis Approach Anxiety.

Ik kwam toevallig het boek the Game tegen van Neil Strauss. Nog nooit zo snel een boek uitgelezen! :) Zou graag alle kennis van die gast willen hebben over de Game! Daarna nog een aantal andere boeken gelezen, zoals Mystery Method. Er is nog veel te lezen, maar besef dat de game het best in the Field wordt geleerd zoals Mystery zegt. Ik kom niet snel uit m’n comfort zone, maar hoop dat hierdoor te verbeteren. Heb al een aantal dingen geprobeerd, en dat heeft me ervan overtuigd dat het echt werkt en ben erdoor gemotiveerd het beter onder de knie te krijgen!

Door de community hoop ik meer alpha male te worden: beter verhalen kunnen vertellen, meer als leider worden gezien en overtuigender overkomen. En niet geheel onbelangrijk, uiteraard ook meer vrouwen in m’n leven! :)

Wat vrouwen tot nu toe betreft, heb een paar leuke relaties gehad. Ben daar min of meer ingerold in plaats van dat ik doelgericht bezig was. Zou dat graag willen veranderen en zelf bepalen wanneer ik een nieuwe relatie begin in plaats van er toevallig tegenaan te lopen..

Leer jullie hopelijk snel kennen, happy sarging!

Spacer

Zwarejongen
09-25-2008, 01:37 PM
Hoi Spacer,

Welkom. Destijds begon ik ook min of meer met Mystery's methode, maar ik ben daar zo'n beetje vanaf gestapt. Ik vind zijn model veel te rigide en bovendien heb ik een schijthekel aan routines uit m'n hoofd leren. Zoals jij het beschrijft ligt het vooral aan je inner game dus dan zou ik je ten eerste voor een goede basis "The Blueprint Decoded" aanraden.

Cheers, Zware Jongen

Blitzkrieg
09-26-2008, 10:31 AM
Welkom op het forum en in de community.
Je kunt hier een heleboel leren. Veel trukjes en routines. Maar ook hoe je sterker in je schoenen kunt gaan staan. Hier heb je niet alleen met vrouwen wat aan, maar overal in je leven.

"The Blueprint Decoded" is inderdaad DE shit. Het beste materiaal over je 'inner game'.

Groetjes!

CountG
09-27-2008, 09:45 AM
Welkom broeder!