View Full Version : [Intro] Nieuw lid
Hey mensen,
bij deze wil ik mij ff voorstellen. ik ben een jongeman van 24 en woon in de buurt van Amsterdam. Ik ben 2 jaar geleden via een oude vriend in aanraking gekomen met de verleidings method, maar ik ben wat dat betreft nog een groentje(afc:D), heb mij toendertijd niet echt mee bezig gehouden. ik heb het gamen wel af en toe gebruikt met het uitgaan en bij festivals en ik moet zeggen: het is zeker leuk.
maar ik wil mij hierin gewoon ontwikkelen en de skills onder de knie krijgen.
het lijkt mij trouwens heel erg leuk om een keer een "meet" te houden en ff gezellig samen een drankje doen, elkaar leren kennen en daarna te gaan trainen in de field. dus als mensen zin hebben om een keer wat af te spreken...:)
Lennart
09-21-2008, 01:23 AM
Welkom op het forum Clein!
In oktober is d'r een meeting (http://www.venusianarts.com/forum/showthread.php?t=12819). Geïnteresseerd? Join up! :)
ok thanks lennart, lijkt me leuk:)
Blitzkrieg
09-22-2008, 11:23 AM
Welkom broeder, in je nieuwe familie. Dit is geen sekte ofzo, als je echter al je aardse bezittingen wilt weggeven mag dat aan mij.
Groetjes
Morpheus_versieracademie
09-22-2008, 01:15 PM
Welkom Clein,
Hier krijg veel informatie en en kan je ideeen wisselen met anderen etc..
Gr, Morpheus
Justus
09-22-2008, 03:38 PM
Hey Clein!
Welkom op het Venusian Arts Forum!
En inderdaad, als je al je aardse bezittingen weg wilt geven dan kan dat bij Blitzkrieg. Naar verluidt heeft hij er sinds vorige week weer twee nieuwe garageboxen erbij, dus hij kan het hebben.
Enjoy your stay! :)
Blitzkrieg
09-23-2008, 05:08 AM
Hey Clein!
En inderdaad, als je al je aardse bezittingen weg wilt geven dan kan dat bij Blitzkrieg. Naar verluidt heeft hij er sinds vorige week weer twee nieuwe garageboxen erbij, dus hij kan het hebben.
Haha! Ruimte genoeg. En anders doneer ik het aan Project Amsterdam
Welkom broeder, in je nieuwe familie. Dit is geen sekte ofzo, als je echter al je aardse bezittingen wilt weggeven mag dat aan mij.
Groetjes
thanks broeder. ik heb nog een oude fiets staan:D
Welkom Clein,
Hier krijg veel informatie en en kan je ideeen wisselen met anderen etc..
Gr, Morpheus
idd, eindelijk eens op een forum beland van gelijkgestemden. hoop hier nog veel te leren, niet alleen pick up, maar meer dan dat. de psychologie en filosofie van het "ik" zijn. wie wij zijn en waarom wij iets doen.:)
Hey Clein!
thanks justus, hmmm opslagplaatsen, daar ben ik net naar op zoek hehe:D
Justus
09-24-2008, 09:39 AM
Vrouwen kunnen er ook gestald worden. Houdt wel rekening met tijdige voeding e.d.
thanks voor het meedenken, water en brood is volgens mij wel voldoende:D
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.