PDA

View Full Version : [Media] RTV Noord Holland zoekt iemand voor interview

SmoothDoc
09-12-2008, 07:47 AM
Hai,

Ik zoek iemand die wat wil doen op RTV Noord Holland. Je krijgt eerst priveles door Tijn van Ewijk, en daarna mag je het zelf gaan doen. Soort voorstukje voor de Real Man Conference.

Dus wie is die iemand die niet zich niet schaamt dat hij van vrouwen houdt?

Groetjes SmoothDoc

Jonathan
09-13-2008, 11:40 AM
toobad ik schaam me niet voor dat ik van vrouwen hou als ik me nou niet niet had geschaamd dan voelde ik me aangesproken

hoe zit het verder wat houdt het allemaal in?

btw ik liep vrijdag rond bij rotterdam centraal wat heb jij daar in hemelsnaam uitgevoerd ik zag overal real man conference posters op de muur

milk
09-13-2008, 04:26 PM
wat minder reclame en spam van smoothdoc zou ook niet erg zijn.

CountG
09-14-2008, 07:09 AM
De Real Man Conference is een grootschalig community event met een dermate grote impact dat Smoothdoc dit forum mag gebruiken om hier en daar wat dingen te regelen. Ik vind de priveles met Tijn van Ewijk echt een behoorlijk groot en leuk aanbod, dus spam is het niet echt.

Who wants to go?

Justus
09-14-2008, 02:03 PM
De Real Man Conference is een grootschalig community event met een dermate grote impact dat Smoothdoc dit forum mag gebruiken om hier en daar wat dingen te regelen. Ik vind de priveles met Tijn van Ewijk echt een behoorlijk groot en leuk aanbod, dus spam is het niet echt.

Agreed.
Overigens raadde ik Smoothdoc aan om deze oproep hier te plaatsen. So the blame is on me.

SmoothDoc
09-14-2008, 02:18 PM
Ja, gaaf he die posters.

Ik heb er maandagnacht nog 1 uur voor op het politieburo gezeten. We waren wat naief. Er hangen in het centrum van Rotterdam 200 camera's, dus ze hadden ons er mooi op staan. APV-tje.

Anyway ze wilden eerst onze posters innemen, en onze lijm.

Na wat pick up stuff (ja, ook heel goed bruikbaar in het gewone leven). Lieten ze ons snel weer vrij met posters en lijm. Scheelt weer. Ze brachten ons zelf terug (is ongeveer 5 minuten lopen). Erg aardig allemaal van ze.

Weer een leuk avontuur wat we bij kunnen schrijven met het organiseren van de RMC.

In ieder geval fijn dat je ze opgemerkt Aboe. Hebben we het niet voor niets gedaan.

Groetjes SmoothDoc

milk
09-14-2008, 04:18 PM
ok ik had er ffe niet bijnagedacht.

ik zie gewoon zo vaak van die reclame posts voorbijkomen van smooth,
dat ik ffe geirriteerd raaktte omdat dat niet het doel is van het forum.
maar uiterraard is het reclame die op een andere manier weer veel doet
voor het forum, ik moet zeggen dat ik je post niet eens echt gelezen had en gewoon even hersenloos reageerde.

ignore it, respecteer wat je doet hoor.