PDA

View Full Version : [FR] Creepy veel in comment

lam000
05-19-2008, 08:53 AM
Ik liep zaterdag rond in een winkelstraat op zoek naar een HB.
Na een tijdje zag ik een HB8 zitten in een buskotje.
Ik vond het moeilijk om een opener te vinden omdat ze haar mp3 aanhad.
En dan opeens had ik het.
Zij zat met haar kont tegen het raam en je kon dus een deel van haar onderbroek zien.
Ik liep er naartoe, deed de oortjes uit haar oor en zei dat ze haar broek moest optrekken omdat er van die vieze mannetjes aan het kijken waren.
Zij mij half dankbaar deed wat afstandelijk in het begin, maar dan zei ik haar dat ik haar wat gezelschap ging houden omdat haar bus over een 20 minuten pas vertrekt.
Ons gesprek ging als volgt.
p.s: Sara is een tvprogramma over een lelijk meisje dat mooi wordt, ik weet niet hoe het in Nederland noemt.

Lam000: Ik zou je broekje wat optrekken, er zitten de hele tijd geile jongetjes op te kijken.
Hb: Dank je
Lam000: Niet echt spraakzaam he, ik zie dat je bus over 20 minuten vertrekt ik hou je gezelschap tot dan, slief he.
Hb: Jah idd
Lam000: Ik ben Lam000 en jij?
hb: ik ben hb hoe gaat het?
Lam000: goed goed, jammer dat mijn examens bijna beginnen, hoe oud ben je? 20-21?
Hb: wat denk je?
Lam000: 20
Hb: nee 18, jij?
Lam000: 19, je bus gaat naar..... dat is toch een eindje van hier?
Hb: ja maar ik werk hier bij mijn mama en mijn tante
Lam000: ooh leuk een familieuitje dus?
hb: jah idd :d,
Lam000: en wat doe je nog van het weekend?
hb: Ik ga morgen naar de kermis de mensen van Idool komen er optreden
Lam000: jij kijkt ook idool (ik geef haar een high five), ik wil ook wel meegaan maar met school enzo is dat wat moeilijk. Ik volg Economie moderne talen en jij?
Hb: ik ook!(ik geef haar weer een high five)
Lam000: maar ik ga morgen met mijn zusje kijken naar Sara dus ik kan zowiezo ni mee
hb: jij kijkt dat ook ofwat :o (nog een high five)
Lam000: Hehe het begint griezelig te worden hoehard je op mij lijkt.
hb: ohw wacht ik heb telefoon, haar mama belt ze belt maar dan zegt ze dat ze moet afhaken omdat ze iemand heeft leren kennen.
Lam000: ik geef haar een knuffel omdat ze voor mij op haar moeder afhaakt.
haar bus kan elk moment vertrekken dus gaan we voor de deur van haar bus staan.
Lam000: Jammer dat ik je nu pas heb leren kennen, na de examens ga ik voor de verjaarag van mijn zusje kleertjes kopen, je mag mss wel mee.
hb: ja dat is goed hoor, sorry dat ik wat kortafwas in het begin, ik dacht eerst at jij net zoals alle andere was.
Lam000: nee nee z ben ik niet, ze slaagt haar nummer op onder lam000 en ik zeg haar om er een X achter mijn naam te zetten zodat ze me niet vergeet.
hb: in orde stuur me een sms met jouw nummer, (wat ik ook doe)
Lam000: allez daar ga ik dan.
Hb: Ja ik ga je nog een dikke kus geven en tot de volgende he
lam000: ok dat is goed bye

ik heb haar zaterdag leren kennen en wil haar morgen(dinsdag) iets laten weten.
Wij gaan allebei nog naar school dus was ik van plan om een bericht te sturen tijdens de les, want ik ga ervan uit dat wanneer je je verveelt en je plots een lief berichtje krijgt, dat het goed is voor haar fantasie.
Nu mijn beste vriendin (een HB10) zei me wat meisjes graag hebben als bericht, mijn berichtje gaat dus als volgt :
Dag bambii, ik stoor je nu (hopelijk tijdens wiskunde)
om te vragen of je nu wel je broek hebt opgetrokken :D
Hoe was het optreden in de sinxefoor nog? Ik bel je vanavond nog okeyziie?
Bizoux lam000

Is dat goed, of moet ik mijn bericht aanpassen?

CountG
05-19-2008, 10:04 AM
Als zij wel snapt wat bizoux is, dan klinkt dat wel als een aardig smsje. Alleen dat "ik bel je vanavond nog" is een beetje needy.

lam000
05-19-2008, 10:42 AM
Als zij wel snapt wat bizoux is, dan klinkt dat wel als een aardig smsje. Alleen dat "ik bel je vanavond nog" is een beetje needy.

Maar ik bedoel net het tegenovergestelde met ik bel je vanavond nog, het is niet dat ik het vraag? En dus dacht ik dat ik nu net meer als Alpha male overkom.
Of ben ik toch verkeerd?
Want ik ben een fan van vooral belle na numer close te zijn gwst, maar mijn de enige reden voor het smsje is het feit dat mijn vriendin die zelf een Hb10 is zegt dat me zo een smsje ze praktisch de hele tijd aan me zal denken :D
Of is ze toch vergeet

SmoothDoc
05-19-2008, 10:51 AM
Ik zou zeggen kat in het bakkie.

Dus dit is gewoon jezelf blijven, en kino toepassen.

Zij is nu al helemaal into you.

Netjes gewoon.

No worries mate.

Groetjes SmoothDoc

lam000
05-19-2008, 11:11 AM
Ik zou zeggen kat in het bakkie.

Dus dit is gewoon jezelf blijven, en kino toepassen.

Zij is nu al helemaal into you.

Netjes gewoon.

No worries mate.

Groetjes SmoothDoc

Ik heb ook het gevoel, daarom dat mijn sms perfect moet zijn, kan ik nog wat tips krijgen voor ons telefoongesprek, of bovenstaand smsje goed is, en hoe het komt dat als zij in to mij is, wrm ze me nog steeds (na 2 dage) niets laten weten heeft :D
Thx

OhMy
05-19-2008, 12:46 PM
Ok, ik heb nu je FR dan gelezen. Ik dacht naar aanleiding van je vraag wat betreft smsen dat je wel al wat verder was met haar. Als in leren kennen met uitgaan, whatever.

Lees mijn aankomende advies hierover in je andere thread.

Wat je FR betreft. DOPE! Knap hoor, zo een cold approach. Fucking ballsy dat je dr oortelefoontjes uit dr oor trok. Good stuff!

SmoothDoc
05-19-2008, 01:29 PM
Hai Lam000,

Vrouwen laten bijna nooit van zichzelf wat weten bij een cold approach. Wij mannen moeten toch het werk doen. Die vrouwen die wat zichzelf laten weten, zij of helemaal into you, of supervrouwen (verdienen aardig pluspunten bij mij in ieder geval i.p.v. koffie wordt het dan een romantisch etentje bijv.) Enfin morgen zelf bellen dus. Ik laat standaard zelf 3, 4 dagen niks van me weten.

Je telefoongesprek is deze vibe.

"Ja, hai met Lam000. Ik ontmoette je bij de bushalte, en ik denk zal je toch maar eens bellen. Ik dacht misschien valt het wel ontzettend tegen, maar misschien valt het ook wel mee. Ik vond het in ieder geval heel bijzonder elkaar zomaar te ontmoeten. Wat vond jij ervan (ja, ook bijzonder etc.)

"Nou heb je jouw agenda bij de hand, ik wil een keer met je afspreken.

Wil je liever 's avonds of een keer in het weekend op de dag?

Ok, 19.00 of 20.00 uur.

Ok dan, zie je dan"

Dus liever bellen, en niet SMS-en.

SMS-en vind ik voor watjes, en meer voor als je de afspraak al hebt, om flaken te voorkomen, en ook wel relatiegame. Bellen veel sneller duidelijkheid.

Groetjes SmoothDoc

lam000
05-20-2008, 10:25 AM
Hai Lam000,

Vrouwen laten bijna nooit van zichzelf wat weten bij een cold approach. Wij mannen moeten toch het werk doen. Die vrouwen die wat zichzelf laten weten, zij of helemaal into you, of supervrouwen (verdienen aardig pluspunten bij mij in ieder geval i.p.v. koffie wordt het dan een romantisch etentje bijv.) Enfin morgen zelf bellen dus. Ik laat standaard zelf 3, 4 dagen niks van me weten.

Je telefoongesprek is deze vibe.

"Ja, hai met Lam000. Ik ontmoette je bij de bushalte, en ik denk zal je toch maar eens bellen. Ik dacht misschien valt het wel ontzettend tegen, maar misschien valt het ook wel mee. Ik vond het in ieder geval heel bijzonder elkaar zomaar te ontmoeten. Wat vond jij ervan (ja, ook bijzonder etc.)

"Nou heb je jouw agenda bij de hand, ik wil een keer met je afspreken.

Wil je liever 's avonds of een keer in het weekend op de dag?

Ok, 19.00 of 20.00 uur.

Ok dan, zie je dan"

Dus liever bellen, en niet SMS-en.

SMS-en vind ik voor watjes, en meer voor als je de afspraak al hebt, om flaken te voorkomen, en ook wel relatiegame. Bellen veel sneller duidelijkheid.

Groetjes SmoothDoc

Ik heb het smsje gestuurd, ze antwoorde ni 8 uur erna bel ik haar, ze neemt niet op, ik sms haar: Als je niet wil dak je nog bel hangt de volgende keer dat ik bel dan op ;)
en de volgende keer bel ik dan en ze haakt niet af en neemt niet af?
Totale onintresse of ik die gewoon paranoia is, maar een hele dag je gsm niet bijhebben is raar vind je niet?
Wat vinden jullie?

JoAss
05-26-2008, 01:03 PM
Sorry dat ik dit zeg, maar lees nog eens wat iedereen zegt. Laat het gaan, na mijn idee is het al verloren zaak. Als ik jou was zou ik nog wat meer ervaring opdoen in field en desnoods wat theorie herhalen want volgens mij begrijp je sommige dingen niet helemaal...

Maak er wat van!

KisseS,
JoAss