milk
05-11-2008, 09:10 AM
gister in breda gestapt, samen met sumptious en vriend. ging goed.
waarom het goed ging
-ik kwam met het idee om gewoon gezzelig met iemand te kletsen en niet meer(serieus zoenen/nummers of dates intreseren me ook gewoon niet egt veel meer, het is leuk maar who cares, ik heb op t moment net zo lief een date als ik dat ik gewoon een avondje met vrienden chill. oftewel i dont care)
-ik kwam ook met het idee om iemand zijn avond wat leuker te maken dan tie al is.
*verschil met verleden is dat ik vroeger op iemand afstapte om op te picken, of proberen. en nu gewoon om een leuk gesprek mee te hebben en wat lol mee te maken, en als ze leuk blijkt te zijn wellicht meer..
-mijn openers waren allemaal situational en wat er in me op kwam, het hele gesprek was gewoon zoals het liep, 0 canned material gebruikt.
(dit is niet iets wat ik blijf doen, het was meer om even te zien dat het niet perse hoeft, wat leuke routines en dhv verhaaltjes ftc's etc wil ik er wel inhouden).
-alles wat ik deed was op concepten gebasserd en niet op materiaal.
zoals de situational opener, dhv's die natuurlijk ter sprake kwamen, wat getease en bonding.
on to business. (ik beschrijf hier alleen de belangrijkste dingen omdat geen zin heb om me lam te schrijven en niemand dat tocht gaat lezen) here go's;
[set unó](1gozah 2 chicka's) venue change..soort van..
wij lopen richting stad. sumptious opent meteen een set, deze hooked, nice.
de vrouwen komen vanuit germany en ''couch surfen'' bij deze gast in breda.
hele toffe kerel. en een leuk spontaan vrouwtje en een minder leuk en stil vrouwtje. richting de stad komen we allemaal in gesprek, iedereen lult wat met iedereen.
in de stad aangekomen besluiten en worden we uitgenodigt mee te gaan naar een tent. hier bestellen we wat drankjes en lullen we wat door.
*dit is gewoon egt gelul kan hier niks specifieks over vertellen
wij zitten in de tuin bij een cafe, heel gezzelig, overal staan fakkels en bankjes. wij zitten onder een rietje dakje in de warme na avond, op wat bankjes te chillen. sump zit taktisch bij de chicks en is lekker aan het gamen.
hij was lekker in state en de meisjes zaten te giegelen en te kino'en.
nice (hij had haar denk ik kunnen nummer of kissclosen, door verschillende redenen niet van gekomen, logistiek etc).
hierna verlaten we ze om verder te gamen
[set 2] #close
had al 2 sets geopened in de nieuwe kroeg. lock in ging perfect, liep wel goed, dus mijn state was ok.
toen liep ik langs chick met drankje in der hand, rood drankje.
ik loop ervoorbij en net als ik bijna weg ben kijk ik er raar aan en zeg
''wat heb jij nou weer voor wazig drankje?''
ze antwoord
''roze''
dus ik stop met lopen en lul verder
''mm ok, ik zocht al de hele avond eenexotisch drankje voor een vriendin van me, dan heb jij vast ook wel een tip voor me?''
weet niet maar wat ze zegt, maar afijn hookpoint is bereikt
ik lul door over dat ze bier moet drinken, dat ik dat cool vind als een vrouw dat doet, omdat ze dan tenminste niet zo doorsnee is.
ze zegt dat ze dat niet lust bla bla. gewoon een normaal gesprek jongens, dit alles was gewoon wat in me op kwam.
uiteindelijk komen we op onderwerp joints.
ik ''heb jij wel es een joint gerookt trouwens?''
zij ''nee, maar zou ik wel es willen doen bla bla''
ik'' wat verwacht je ervan, de meeste mensen hebben er egt vage ideen over namelijk''
zij ''bla bla.. ik weet het eigenlijk niet''
ik'' sport je?"'
zij "ja"
ik"ken je dat gevoel als je heel hard hebt gesport en helemaal uitgeput bent, alles hebt gegeven, en daarna lekker op de bank kan liggen in extase?''
zij"jaaha"'
ik"' zo ongeveer is het''
ik" zeg wij gaan nog wel samen een x een jointje roken, moet je toch es meemaken als hollander ''
zij ''is goed''
hier geef ik telefoon, we lullen nog wat verder, afijn leuk vrouwtje.
ik neem afscheid en we gaan weer naar andere tent.
[set 3] # close
(had hier nog een x direct geapproached wat compleet shit ging)
nyays.
ik zie een vrouw staan, die er niet helemaal goed bijstaat, lijkt net een beetje buiten de groep te staan op het moment.
*heb de laatste tijd heel veel bodylangue signalen geleert. en approach dus ook mensen die het beste approachable zijn. hier krijg je wel gevoel voor als je vaak sarged, het is naar mijn idee beetje hersenloos om zonder te observeren te apprachen.
ik begin er mee te lullen.. iets over haar dansen of iets.. geeeeen id, iets situational ingeval.
ze hookt meteen. op de een of andere manier had ik meteen attraction.
alles wat ik zei, wat gewoon normale casual shit was, moest ze om lachen en krijg ze behoorlijke emoties bij. het was gewoon normale shit.
nyways, we lullen wat door. en ik merk dat haar state van hetbegin langsaam aan minder word.
ik vraag of ze kan dansen.
zegt ze ''ja''
dus ik zeg''cool, hoeveel zou je jezelf voor je dansskills geven op schaal van 1 tot 10''
zegt ze ''ik weet niet blabla''
dus ik zeg''mm ok, heb je ook op dansles gezeten?''
zij ''jaa, stijldansen''
ik''cool man ik ook, kom laten we dansen''
*ik pak er beet om te stijldansen op dance muziek :P , nyways, ze wou niet
dus ik zeg'' je hoeft niet verlegen te zijn he, ze bijten niet ;) ''
en verander van onderwerp.
ik gebruik wel wat canned materiaal, een paar standaart vragen die ik wel es gebruik
''als je kon kiesen tussen of goed kunnen zingen en niet beroemd worden, of waardeloos kunnen zingen maar wel beroemd, wat zou je kiezen?''
en
''zou je liever kunnen vliegen of onzichtbaar zijn''
''liever een jaar lang goeie seks en daarna een jaar niet, of 2 jaar lang matige seks''
we lullen verder, vibe word toch steeds minder, sump is immidels terug, mooi.
ik zeg dat ik terug ga naar mijn vrienden en vraag haar nummer, typt deze in, ik bel altijd nog ffe om voor de hand liggende redenen.
ik draai me om, ze pakt me, en geeft me nog drie zoenen (ioitje)
[set 3] #close en Kiss-close
net als we uit deze tent naar buiten willen loop ik lang een blondine.
ik herrinder ineens een quote uit fightclub
''should i give you the ass or the crotch'' lach wat in mezelf, en loop er maar langs.
tegen haar zeg ik iets van
''je blokkeert wel lekker die weg he ;) ''
zegt ze
''ja blab la''
hookt ook vrijwel meteen.
we raken aan de praat. het gaat wel goed.
(ik lul wat over haar blonde haar, wat plagen, en of het nou orgineel blond is, of het iets voor mij zou zijn, dat citroen werkt bla bla onzin, wel leuk)
sumptious stond toen ook met die vriendin te praten, nice.
sump en ik wisselen even, en hij zegt tegen mijn target dat ik een dierenarts ben maar dat vaak niet zeg etc, lol.(voor de duidelijkheid ik ben 3d designer).
zij draait weer naar mij toe, zeg ze
''ben je dierenarts?''
''JA.." *met een schuine lach
(wou nog bijna zeggen ''ik hou wel van poesjes helpen "D ).
nyways.
ze vraagt me leeftijd, ik laat haar gokken, ze zeg 23. ik zeg weer ja.
(ik ben 20). ik vraag hoeoud zij is. ze zegt 17... ze zag er egt uit al 25.
dus ik heb een verschrikt blik op me gezicht op dit moment,
en zie dat me nou een beetje zielig aankijkt, vrouwen willen liever jong gevonden worden dan ouder.
dus ik reframe het in
''wow dan heb je wel mazzel, je ziet er nu al zo volwassen uit joh''
nou mooi, zij weer blij.
hierna had ik t wel gehad en wou er vandoor. de vibe was er wel, en mijn calibratie zij dat ik mss wel kon zoenen.
dus ik zeg
''heb je wel es met een jonge van 23 gezoent trouwens''
zei ''ja een keer''
ik ''en hoe was dat''
zij ''mja mja..''
ik'' nou dat moeten we verbeteren jou indruk van 23 jarige jongens kunnen we niet zo achter laten natuurlijk''
zij glimlacht.
ik zeg ''ik wel een truukje voor je''
''ok..''
''doe je ogen en dicht, en doe je lippen zo*tuiten*''
zij doet haar ogen dicht.
ik tik haar aan ''neehee, ook je lippen zo doen*tuiten*''
-hoe duidelijk kan je het hebben...solid kiss zat er aan te komen natuurlijk.
ik kus haar. mooi, ze was best leuk, blond en grote heren.
ik laat er ook meteen nummer intoetsen, bel meteen even.
lul nog ffekes en peer m.
[set 4] #close halve Kiss-close
(background story. ik was hierna met sump even wat gaan drinken op terrasje wat gelult over hoe het ging, en sigaartje gerookt.)
en gingen hierna naar de volgende tent toe,.
hier open ik 2 blonde meisje bovenop een podium. ze hookt wel.
ze gebruikt meteen veel kino op me (ioi's) en ik zag het al gaan lukken.
totdat ik ook begon met mijn (ok deze is ook een canned van mij)
''is het nou waar wat ze zeggen van blonde meisjes''
''wat dan?''
''nou dat ze zo slim zijn''
''jhaaa''
''hoeveel is 3 x 3''
''23?''
''ja goed man, einstein''
''ok nou jij, hoeveel is 2 x2 ''
''ehhhh 45, ja 45''
''goed man, mischien moet je es met mijn vriendin praten die is ook blond''
(iod??)
ik loop naar vriendin
''ben jij nou ook al zo slim''
''wat?''
''nou ik hoorde net van je vriendin dat jij ook net zo slim als haar was''
''bla bla''
we raken in gesprek
blondine target komt er aangelopen en tikt me aan en begint tegne me te lulen.
ik begin weer over haar drankje etc etc, gewoon casual shit allemaal.
we lullen nog wat.
totdat op een gegeven moment het liedje van linda roos en jessica opkomt of iets.
hun steken hun rietje achter hun hoor, met het rietje voor hun mond, als microfoontje.
zegt ze
''let op''
''ik ben benieuwd...''
hun gaan het hele liedje playbacken. op het podium, egt supergaaf.
ik zat me ZO kapot te lachen, zag er egt te sgattig uit.
aan het einde komt ze weer naa rme toe
''die was voor jou he''
''ja geweldig man''
ik''ik heb trouwens nog een truukje voor je''
''ok''
hier isoleer ik haar, naam er 1 meter verder.
''doe je ogen maar dicht, en je mondje zo *tuiten*''
''ok''
*we zoenen, het was meer een kusje dan een zoen, dus een halve, had het wel door kunnen zetten wellicht maar who cares.
hun moesten gaan, die vriendin zat haar ook al de hele tijd mee te trekken.
ik haal der nummer nog even en bel weer, hierna gaat ze weg.
''ik verwacht wel ee smsje vanavond he!''
das dan pech.. die had ik niet gedaan.
[set 5] niks, bullshit sets
sump heeft een andere set geopent en loop daar naar toe.
lul wat met zon chick. 15 min half uur ofzo.
blijkt ze 26 te zijn wtf.
ik probeer nog kissclose, ze wou niet, hierna was ook de hele vibe naar de kut en liep ik maar weg.
nog een andere chick. ik probeer een gozer voor der te regelen, zoalng ze maar beloofd er aardig tegen te zijn. zo vaak alsik een jongen regel zit ze ze altijd in gezicht uit te lachen of loopt ze van hem weg, kan je egt niet maken.
ik vraag het aan een jongen.
wat me ook opvalt is dat jongesn zelfs dan exucers bedenken..
''nee man ik sta hier bij mijn vrienden''
''nee man genoeg vrouwen''
bla bla, terwijl de hele avond met een drankje in het zelfde plekje staan, pathetic.
dat loopt dus nergens op uit, en we gaan richting huis.
-----------------------------------------------------------------------
natuurlijk nog wel meer gebeurt maar dan word het te lang, wat het nu ook al is.
ingeval key dingen geleerd.(zie hierboven)
volgende keer nog wat routines en dhv verhaaltjes of andere leuke dingen in de attraction fase stoppen, wat altijd extra is het werkt nou eenmaal.
seeya.
waarom het goed ging
-ik kwam met het idee om gewoon gezzelig met iemand te kletsen en niet meer(serieus zoenen/nummers of dates intreseren me ook gewoon niet egt veel meer, het is leuk maar who cares, ik heb op t moment net zo lief een date als ik dat ik gewoon een avondje met vrienden chill. oftewel i dont care)
-ik kwam ook met het idee om iemand zijn avond wat leuker te maken dan tie al is.
*verschil met verleden is dat ik vroeger op iemand afstapte om op te picken, of proberen. en nu gewoon om een leuk gesprek mee te hebben en wat lol mee te maken, en als ze leuk blijkt te zijn wellicht meer..
-mijn openers waren allemaal situational en wat er in me op kwam, het hele gesprek was gewoon zoals het liep, 0 canned material gebruikt.
(dit is niet iets wat ik blijf doen, het was meer om even te zien dat het niet perse hoeft, wat leuke routines en dhv verhaaltjes ftc's etc wil ik er wel inhouden).
-alles wat ik deed was op concepten gebasserd en niet op materiaal.
zoals de situational opener, dhv's die natuurlijk ter sprake kwamen, wat getease en bonding.
on to business. (ik beschrijf hier alleen de belangrijkste dingen omdat geen zin heb om me lam te schrijven en niemand dat tocht gaat lezen) here go's;
[set unó](1gozah 2 chicka's) venue change..soort van..
wij lopen richting stad. sumptious opent meteen een set, deze hooked, nice.
de vrouwen komen vanuit germany en ''couch surfen'' bij deze gast in breda.
hele toffe kerel. en een leuk spontaan vrouwtje en een minder leuk en stil vrouwtje. richting de stad komen we allemaal in gesprek, iedereen lult wat met iedereen.
in de stad aangekomen besluiten en worden we uitgenodigt mee te gaan naar een tent. hier bestellen we wat drankjes en lullen we wat door.
*dit is gewoon egt gelul kan hier niks specifieks over vertellen
wij zitten in de tuin bij een cafe, heel gezzelig, overal staan fakkels en bankjes. wij zitten onder een rietje dakje in de warme na avond, op wat bankjes te chillen. sump zit taktisch bij de chicks en is lekker aan het gamen.
hij was lekker in state en de meisjes zaten te giegelen en te kino'en.
nice (hij had haar denk ik kunnen nummer of kissclosen, door verschillende redenen niet van gekomen, logistiek etc).
hierna verlaten we ze om verder te gamen
[set 2] #close
had al 2 sets geopened in de nieuwe kroeg. lock in ging perfect, liep wel goed, dus mijn state was ok.
toen liep ik langs chick met drankje in der hand, rood drankje.
ik loop ervoorbij en net als ik bijna weg ben kijk ik er raar aan en zeg
''wat heb jij nou weer voor wazig drankje?''
ze antwoord
''roze''
dus ik stop met lopen en lul verder
''mm ok, ik zocht al de hele avond eenexotisch drankje voor een vriendin van me, dan heb jij vast ook wel een tip voor me?''
weet niet maar wat ze zegt, maar afijn hookpoint is bereikt
ik lul door over dat ze bier moet drinken, dat ik dat cool vind als een vrouw dat doet, omdat ze dan tenminste niet zo doorsnee is.
ze zegt dat ze dat niet lust bla bla. gewoon een normaal gesprek jongens, dit alles was gewoon wat in me op kwam.
uiteindelijk komen we op onderwerp joints.
ik ''heb jij wel es een joint gerookt trouwens?''
zij ''nee, maar zou ik wel es willen doen bla bla''
ik'' wat verwacht je ervan, de meeste mensen hebben er egt vage ideen over namelijk''
zij ''bla bla.. ik weet het eigenlijk niet''
ik'' sport je?"'
zij "ja"
ik"ken je dat gevoel als je heel hard hebt gesport en helemaal uitgeput bent, alles hebt gegeven, en daarna lekker op de bank kan liggen in extase?''
zij"jaaha"'
ik"' zo ongeveer is het''
ik" zeg wij gaan nog wel samen een x een jointje roken, moet je toch es meemaken als hollander ''
zij ''is goed''
hier geef ik telefoon, we lullen nog wat verder, afijn leuk vrouwtje.
ik neem afscheid en we gaan weer naar andere tent.
[set 3] # close
(had hier nog een x direct geapproached wat compleet shit ging)
nyays.
ik zie een vrouw staan, die er niet helemaal goed bijstaat, lijkt net een beetje buiten de groep te staan op het moment.
*heb de laatste tijd heel veel bodylangue signalen geleert. en approach dus ook mensen die het beste approachable zijn. hier krijg je wel gevoel voor als je vaak sarged, het is naar mijn idee beetje hersenloos om zonder te observeren te apprachen.
ik begin er mee te lullen.. iets over haar dansen of iets.. geeeeen id, iets situational ingeval.
ze hookt meteen. op de een of andere manier had ik meteen attraction.
alles wat ik zei, wat gewoon normale casual shit was, moest ze om lachen en krijg ze behoorlijke emoties bij. het was gewoon normale shit.
nyways, we lullen wat door. en ik merk dat haar state van hetbegin langsaam aan minder word.
ik vraag of ze kan dansen.
zegt ze ''ja''
dus ik zeg''cool, hoeveel zou je jezelf voor je dansskills geven op schaal van 1 tot 10''
zegt ze ''ik weet niet blabla''
dus ik zeg''mm ok, heb je ook op dansles gezeten?''
zij ''jaa, stijldansen''
ik''cool man ik ook, kom laten we dansen''
*ik pak er beet om te stijldansen op dance muziek :P , nyways, ze wou niet
dus ik zeg'' je hoeft niet verlegen te zijn he, ze bijten niet ;) ''
en verander van onderwerp.
ik gebruik wel wat canned materiaal, een paar standaart vragen die ik wel es gebruik
''als je kon kiesen tussen of goed kunnen zingen en niet beroemd worden, of waardeloos kunnen zingen maar wel beroemd, wat zou je kiezen?''
en
''zou je liever kunnen vliegen of onzichtbaar zijn''
''liever een jaar lang goeie seks en daarna een jaar niet, of 2 jaar lang matige seks''
we lullen verder, vibe word toch steeds minder, sump is immidels terug, mooi.
ik zeg dat ik terug ga naar mijn vrienden en vraag haar nummer, typt deze in, ik bel altijd nog ffe om voor de hand liggende redenen.
ik draai me om, ze pakt me, en geeft me nog drie zoenen (ioitje)
[set 3] #close en Kiss-close
net als we uit deze tent naar buiten willen loop ik lang een blondine.
ik herrinder ineens een quote uit fightclub
''should i give you the ass or the crotch'' lach wat in mezelf, en loop er maar langs.
tegen haar zeg ik iets van
''je blokkeert wel lekker die weg he ;) ''
zegt ze
''ja blab la''
hookt ook vrijwel meteen.
we raken aan de praat. het gaat wel goed.
(ik lul wat over haar blonde haar, wat plagen, en of het nou orgineel blond is, of het iets voor mij zou zijn, dat citroen werkt bla bla onzin, wel leuk)
sumptious stond toen ook met die vriendin te praten, nice.
sump en ik wisselen even, en hij zegt tegen mijn target dat ik een dierenarts ben maar dat vaak niet zeg etc, lol.(voor de duidelijkheid ik ben 3d designer).
zij draait weer naar mij toe, zeg ze
''ben je dierenarts?''
''JA.." *met een schuine lach
(wou nog bijna zeggen ''ik hou wel van poesjes helpen "D ).
nyways.
ze vraagt me leeftijd, ik laat haar gokken, ze zeg 23. ik zeg weer ja.
(ik ben 20). ik vraag hoeoud zij is. ze zegt 17... ze zag er egt uit al 25.
dus ik heb een verschrikt blik op me gezicht op dit moment,
en zie dat me nou een beetje zielig aankijkt, vrouwen willen liever jong gevonden worden dan ouder.
dus ik reframe het in
''wow dan heb je wel mazzel, je ziet er nu al zo volwassen uit joh''
nou mooi, zij weer blij.
hierna had ik t wel gehad en wou er vandoor. de vibe was er wel, en mijn calibratie zij dat ik mss wel kon zoenen.
dus ik zeg
''heb je wel es met een jonge van 23 gezoent trouwens''
zei ''ja een keer''
ik ''en hoe was dat''
zij ''mja mja..''
ik'' nou dat moeten we verbeteren jou indruk van 23 jarige jongens kunnen we niet zo achter laten natuurlijk''
zij glimlacht.
ik zeg ''ik wel een truukje voor je''
''ok..''
''doe je ogen en dicht, en doe je lippen zo*tuiten*''
zij doet haar ogen dicht.
ik tik haar aan ''neehee, ook je lippen zo doen*tuiten*''
-hoe duidelijk kan je het hebben...solid kiss zat er aan te komen natuurlijk.
ik kus haar. mooi, ze was best leuk, blond en grote heren.
ik laat er ook meteen nummer intoetsen, bel meteen even.
lul nog ffekes en peer m.
[set 4] #close halve Kiss-close
(background story. ik was hierna met sump even wat gaan drinken op terrasje wat gelult over hoe het ging, en sigaartje gerookt.)
en gingen hierna naar de volgende tent toe,.
hier open ik 2 blonde meisje bovenop een podium. ze hookt wel.
ze gebruikt meteen veel kino op me (ioi's) en ik zag het al gaan lukken.
totdat ik ook begon met mijn (ok deze is ook een canned van mij)
''is het nou waar wat ze zeggen van blonde meisjes''
''wat dan?''
''nou dat ze zo slim zijn''
''jhaaa''
''hoeveel is 3 x 3''
''23?''
''ja goed man, einstein''
''ok nou jij, hoeveel is 2 x2 ''
''ehhhh 45, ja 45''
''goed man, mischien moet je es met mijn vriendin praten die is ook blond''
(iod??)
ik loop naar vriendin
''ben jij nou ook al zo slim''
''wat?''
''nou ik hoorde net van je vriendin dat jij ook net zo slim als haar was''
''bla bla''
we raken in gesprek
blondine target komt er aangelopen en tikt me aan en begint tegne me te lulen.
ik begin weer over haar drankje etc etc, gewoon casual shit allemaal.
we lullen nog wat.
totdat op een gegeven moment het liedje van linda roos en jessica opkomt of iets.
hun steken hun rietje achter hun hoor, met het rietje voor hun mond, als microfoontje.
zegt ze
''let op''
''ik ben benieuwd...''
hun gaan het hele liedje playbacken. op het podium, egt supergaaf.
ik zat me ZO kapot te lachen, zag er egt te sgattig uit.
aan het einde komt ze weer naa rme toe
''die was voor jou he''
''ja geweldig man''
ik''ik heb trouwens nog een truukje voor je''
''ok''
hier isoleer ik haar, naam er 1 meter verder.
''doe je ogen maar dicht, en je mondje zo *tuiten*''
''ok''
*we zoenen, het was meer een kusje dan een zoen, dus een halve, had het wel door kunnen zetten wellicht maar who cares.
hun moesten gaan, die vriendin zat haar ook al de hele tijd mee te trekken.
ik haal der nummer nog even en bel weer, hierna gaat ze weg.
''ik verwacht wel ee smsje vanavond he!''
das dan pech.. die had ik niet gedaan.
[set 5] niks, bullshit sets
sump heeft een andere set geopent en loop daar naar toe.
lul wat met zon chick. 15 min half uur ofzo.
blijkt ze 26 te zijn wtf.
ik probeer nog kissclose, ze wou niet, hierna was ook de hele vibe naar de kut en liep ik maar weg.
nog een andere chick. ik probeer een gozer voor der te regelen, zoalng ze maar beloofd er aardig tegen te zijn. zo vaak alsik een jongen regel zit ze ze altijd in gezicht uit te lachen of loopt ze van hem weg, kan je egt niet maken.
ik vraag het aan een jongen.
wat me ook opvalt is dat jongesn zelfs dan exucers bedenken..
''nee man ik sta hier bij mijn vrienden''
''nee man genoeg vrouwen''
bla bla, terwijl de hele avond met een drankje in het zelfde plekje staan, pathetic.
dat loopt dus nergens op uit, en we gaan richting huis.
-----------------------------------------------------------------------
natuurlijk nog wel meer gebeurt maar dan word het te lang, wat het nu ook al is.
ingeval key dingen geleerd.(zie hierboven)
volgende keer nog wat routines en dhv verhaaltjes of andere leuke dingen in de attraction fase stoppen, wat altijd extra is het werkt nou eenmaal.
seeya.