PDA

View Full Version : [FR] Zatte zaterdag

VTI
04-13-2008, 06:04 AM
Op verzoek van milk maak ik eindelijk mijn eerste FR over vorige week zaterdag. Als er op- of aanmerkingen zijn over schrijfstijl etc deze ook graag melden dan neem ik dat volgende keer mee!

Zate zaterdag
Intro
Eigenlijk twijfelde ik erg of ik deze zaterdag zou gaan stappen, wilde niet gaan, maar een vriend belde me op om te vragen of ik bij hem wat kwam drinken. We zaten daar met een groepje en zouden daarna uitgaan. Hoewel ik dit vooraf niet echt wilde, dronk ik toch redelijk mee (1,5 liter bier en een vodkatje denk ik), waardoor ik aangeschoten richting stad ging. Twee vrienden gingen met de fiets, maar ik en een vriend namen de bus.

Warm-up set
De bus was echt megavol, en zodoende stapten wij na betalen achterin en stonden vlakbij een mixed set met 6 personen (MMMFFF), ik besloot deze als warmup te openen, had een amicaal gesprek met de mannen en later met het enige vrijgezelle meisje van die groep, maar toen waren we op eindbestemming en gingen vriend en ik pinnen.

Game-on
Bij de pinautomaat kwamen we een ex (HBex) van een gezamenlijke vriend tegen met een vriendinnetje van haar (HBstudent, 7), die ik ooit eens kort op de sociëteit heb gesproken. Ik opende het gesprek met wat normale onderwerpen en al snel kondigde ik aan dat wij naar Skihut gingen. Hoewel zij eigenlijk naar miller gingen besloten ze dat ze meegingen (zonder dat ik dit vroeg). Er stond echt een megarij en ik besloot deze tijd maar te benutten om HBstudent wat te gamen. Het begon met light-kino en wat standaard convo, waarna ik wat DHV-de en kleine rollplay (maried couple) deed, gepaard met vrij veel kino. Eenmaal binnen gekomen ging ik wat te drinken halen aan de bar (voor mij en mijn vriend) en toen kwam er een meisje achter mij staan. Laten we haar HBblond (7) noemen.

HBblond bleek een vriendin van een ander meisje (HBzwart) waar ik ooit mee gezoend heb en ze opende mij. Aangezien ik goed stond op de draaiende bar, begonnen we wat te praten, wat teasen en backturns van mijn kant, maar vrij weinig kino. Ik bestelde en keerde terug naar mijn vriend. HBstudent (die met HBex bij mijn vriend stond) leek in de tussentijd verveeld te zijn geraakt, ik ging naar haar toe en sprak kort met haar, maar ze liet me meteen al weten naar miller te gaan. Ik hield het gesprek kort en liet haar haar nummer in mijn phone zetten, waarna ze verdween in de nacht.

HBblond en ik gingen wat praten en de kino nam snel toe, hugs, arm-haken, touching etc. Op dat moment kwamen mijn 2 andere vrienden ook binnen en kwamen zij uiteraard meer bier brengen. Vanaf dat moment weet ik niet alles meer, teveel bier. Echter ik denk dat ik vanwege social proof en het goed werkende teasen al redelijk op weg was. Ik hield een aantal keer bewust de boot af toen ik haar kon zoenen (dom wellicht, feedback svp) eigenlijk om de spanning te verhogen en zoende haar daarna. Het werd een heftige make-out scene van een uur midden in de kroeg. Iets waar ik eigenlijk niet dol op ben en nadien ook van baalde (dan te bedenken dat er mensen zijn die hier dolblij mee zouden zijn). De vriend die met mij met de bus ging stond te zoenen met HBzwart en één van de twee andere vrienden leek bijna wanhopig. Hij kwam op me af en vroeg wat hij moest zeggen om een gesprek te openen. Tussen het zoenen door (binnen gehoorsafstand van HBblond) gaf ik hem een line. Dat ging goed, maar hij bleef nog 2x terug komen om te vragen wat ie nu moest zeggen. Uiteindelijk kreeg hij iig een #-close :)

Huiswaarts

Beiden braken we de zoensessie niet af, waardoor het echt steeds meer richting soft-voorspel ging, heel slecht in een club IMO. We exchangeden nummers en gingen ieder onze eigen weg naar huis. Ik heb haar nadien kort gesmst (al weet ik nog steeds slecht hoe ik een eerste smsje naar zo iemand begin), maar om eerlijk te zijn weet ik niet meer precies waar ik het in de skihut met haar over heb gehad (ik heb er voor gekozen zelf het niet meer weten op een teasende manier tegen haar te gebruiken in een sms, iets in de trend van of ze niet vergeetachtig werd, hoe lossen jullie zoiets op?) én ze weet dat ik iets met pick-up doe of er ervaring in heb (logisch na die lines) wat haar bitch-shield omhoog lijkt te brengen (dat is in een gesprek wel down, maar ik heb het idee dat ik een echte vibe met haar kan vergeten). Ik heb haar alleen via msn gesproken en ben (nog) niet voor een day2 gegaan.

HBstudent heb ik kort mee gesmst, maar ik vind haar de ene keer dat ik der zie knap en de andere keer echt NIET knap. In de stad leek ze een HB8, de vorige keer dat ik haar zag (zonder drank op) ook, maar bijv op foto's lijkt ze eerder een HB6 (of op sommige zelf lager). Ik denk niet dat ik er wat mee ga doen.

Goed, shoot. Geef commentaar,daar kan ik van leren :)

Sibly
04-13-2008, 07:20 AM
Ten eerste, wat is je reden dat je een lange make-out sessie in een club slecht vind? (ik zeg niet dat het goed is whatsoever, ben gewoon benieuwd).

Ten tweede. K heb net ozzie gezien van RSD in hun transformations serie. En hij heeft het erover dat je niet voor die uurlange make-outs moet gaan omdat je dan compleet je push-pull/catstring kwijt bent. Een one-night-stand of verder gamen wordt dan ook een stuk moeilijker zegt omdat je je al helemaal hebt gegeven.
Retrospectief kijkend op mijn eigen ervaringen kan ik me daar wel in vinden :)
Wij mannen denken echter vaak na zoiets "hey kat in 't bakkie voor een day 2". Maar vrouwtje heeft NU geen buying temp meer, is waarschijnlijk ook 75% van je vergeten, vind het misschien eng te daten enz. enz.
Aan jou dus dat weer een beetje op te bouwen. Nou ik zuig grandioos in telefoneren. Ik denk dat msn wat relaxter is voor jezelf + onschuldiger. Wat grappige sms-jes tussendoor. Zo zou ik het doen, maar ondertussen wel flink gas erop houden!

Btw k vind het altijd grappig hoe zatte avonden toch ooit heel succesvol kunnen zijn. (misschien om je onbewust lagere HB neemt haha)

VTI
04-13-2008, 07:39 AM
Ten eerste, wat is je reden dat je een lange make-out sessie in een club slecht vind? (ik zeg niet dat het goed is whatsoever, ben gewoon benieuwd).

Ten tweede. K heb net ozzie gezien van RSD in hun transformations serie. En hij heeft het erover dat je niet voor die uurlange make-outs moet gaan omdat je dan compleet je push-pull/catstring kwijt bent. Een one-night-stand of verder gamen wordt dan ook een stuk moeilijker zegt omdat je je al helemaal hebt gegeven.
Retrospectief kijkend op mijn eigen ervaringen kan ik me daar wel in vinden :)
Wij mannen denken echter vaak na zoiets "hey kat in 't bakkie voor een day 2". Maar vrouwtje heeft NU geen buying temp meer, is waarschijnlijk ook 75% van je vergeten, vind het misschien eng te daten enz. enz.
Aan jou dus dat weer een beetje op te bouwen. Nou ik zuig grandioos in telefoneren. Ik denk dat msn wat relaxter is voor jezelf + onschuldiger. Wat grappige sms-jes tussendoor. Zo zou ik het doen, maar ondertussen wel flink gas erop houden!

Btw k vind het altijd grappig hoe zatte avonden toch ooit heel succesvol kunnen zijn. (misschien om je onbewust lagere HB neemt haha)

Bedankt voor je reply! Ik vind dit soort dingen niet goed omdat ik als ik andere mensen dat zie doen altijd zoiets heb van: "jongens zoek een hotel op..". Ik ben niet het kleffe type in de club, vind dat je dan ook deels je vrienden verwaarloost (dat nog het minste) en heb zelf ook altijd dat ik nadien geen interesse meer heb in de betreffende vrouw, er zit geen uitdaging meer in.

Je stuk mbt buying temperature geloof ik helemaal, bah ik denk dat ie gewoon gelijk heeft. Zoenen is geen probleem, maar heftige make-out over lange tijd wel denk ik idd. Ik ga eens proberen via msn, sms en telefoneren (ik ben der ook niet geweldig in, maar bedenk van te voren iets leuks wat ik kan vertellen en bellen terwijl je zit te msnen vind ik wat makkelijker, dan neemt ze eigenlijk altijd op) om een day2 te regelen om zodoende ervaring op te doen.

Sibly
04-13-2008, 08:50 AM
Inderdaad. Dat is waarchijnlijk de beste mindset in deze hele situatie, gewoon ervaring op willen doen.

CountG
04-14-2008, 02:14 AM
Ik hield een aantal keer bewust de boot af toen ik haar kon zoenen (dom wellicht, feedback svp)

Feedback:
Als het de uiteindelijke close niet in de weg zit: Nee.
Het is wel zo dat je hier dus mee moet oppassen, als je het te lang afhoudt willen ze niet meer.

VTI
04-14-2008, 07:49 AM
Ik hield een aantal keer bewust de boot af toen ik haar kon zoenen (dom wellicht, feedback svp)

Feedback:
Als het de uiteindelijke close niet in de weg zit: Nee.
Het is wel zo dat je hier dus mee moet oppassen, als je het te lang afhoudt willen ze niet meer.

Je hebt gelijk,met mate is het wellicht geen beletsel. Van deandere kant moet je ook wel blijven escaleren, de close niet maken kan betekenen dat je niet (snel genoeg) escaleert en dat lijkt mij weer slecht.

Bramus
04-14-2008, 03:47 PM
Het afhouden van een close kan tot 3 dingen leiden.

1. het voorkomt een uiteindelijke close en verpest alles.
2. de close komt er alsnog en er is niets veranderd.
3. ze heeft meer attraction en heeft meer invested. De kans op een day 2 wordt meer en een lay of, als je daar naar op zoek bent, een relatie is vergroot.

Het ligt er dus aan wat je zelf wilt als je het uitstelt. Ik heb wel eens een k-close uitgesteld omdat ik het meisje wel interessant vond en wel een day 2 wilde. Denk dat als ik meteen een close had gedaan dat we dan ff hadden gezoend, maar dat er geen day 2 in hadden gezeten.

Het is dus maar wat je zelf wil van zo'n meisje. Als je een avondje lol zoekt, waarom zou je dan niet meteen voor die k-close gaan, dat is dan je objective. Maar als je meer wil en je denkt dat ze nog niet genoeg heeft geinvesteerd en/of attraction heeft dan moet je wel uitstellen. Zoals bekend doen sommige meisjes eerder een k-close dan een #-close (met de intentie ook echt op te nemen als je belt)