PDA

View Full Version : [Sargen] The Keys to the VIP challenge!

caveman86
03-28-2008, 08:36 PM
Hey fuckers

Ookal kijkt men Keys to the Vip meestal voor de lol; het is toch leuke shit. Ik wilde dit al een langere tijd doen..

Ik ga binnenkort (kan ook morgen idd; zie andere thread) wanneer er meerderen kunnen / zin hebben de heuze eerste KEYS TO THE VIP CHALLENGE in premiere laten gaan.

Het is puure self-amusement & een zeer grappige manier om niet alleen te beter te worden in het closen, maar ook op een leuke manier; een spelletje; waarmee je EN meer closes krijgt, EN je bent niet afhankelijk van de uitkomst (behalve als je ECHT PERSE de winnaar MOET zijn:D ) want het is allemaal voor het plezier en domineren van de venues.

Het idee is dus dat we met een groep (tussen de 3 en 6 had ik in gedachten; als het er meer zijn dan kunnen we altijd splitsen) gaan sargen, en alle Keys to the VIP missies uitvoeren.

Wat voor missies kan je verwachten?

-Get a #close within 1 minute
-Get a #close within 3 minutes
-Get a K-close within 5 minutes
-Show us your most impressive seduction technique
-Open with a "negative compliment" & recover.
-Steal a girl from a guy (buying temp)
-Handle the interupt (na je hook, komt er iemand binnen en mag iets totaal verkloots verzinnen om een blow-out te veroorzaken)
-Jelous Girlfriend (kan je doen door of een pivot; of gewoon een ander meisje te openen en haar ook wat lol te laten hebben door de Jelous GF te spelen).

Als je nog meer leuke missies weet (misschien ben ik er ook een paar vergeten) altijd leuk natuurlijk.

Laten we ons nou niet te druk maken over hoe we nou uit eindelijk kunnen zien wie de winnaar is...want dat ben ik natuurlijk...;)

De Prijs: suggesties?

Als je zin hebt: kopier en plak:

I WANT THE KEYS TO THE VIP

-Caveman86

Bramus
03-28-2008, 08:52 PM
Leuk idee! Zeker grappig om dat af en toe te gaan doen.

Fando
03-29-2008, 02:13 AM
Sow,

Gezien het tijdstip alletwee lekker gaar van het stappen?

- Caveman86
- Fando (vooral in Parijs)

CountG
03-29-2008, 11:03 AM
Als ik kan wanneer het gaat plaatsvinden: Hell yeah!

caveman86
03-31-2008, 04:42 AM

- Caveman86
-CountG

En hier een voorproefje voor de mensen die niet weten waar ik het over heb...

Is trouwens de nieuwste episode van 2 weken oud
http://www.youtube.com/watch?v=8gAHZfuUEKU&feature=related

CountG
03-31-2008, 04:59 AM
Er zijn weinig mensen in voor deze uitdaging :) Lijkt mij juist prachtig.

Wanneer gaan we ervoor?

caveman86
03-31-2008, 09:44 AM
Hehe

Ik ga zaterdag ook met Loud uit; gaan we dan Keys to the Vippen!

Sibly
03-31-2008, 10:40 AM
Oh ik ben zeker in voor dit... Alleen moet de datum mij een beetje liggen, vandaar dat k nog niet gereageerd had.

Bramus
03-31-2008, 03:30 PM
Lijkt me echt ontzettend vet, maar zoals Sibly al zegt moet een datum uitkomen, maar het idee wil ik zeker aan meedoen!

- Caveman86
- CountG
- Bramus

Cless
04-01-2008, 10:27 AM
Klinkt goed. Over een maandje kan ik weer, of jullie moeten naar Colombia komen

Fando
04-03-2008, 11:58 AM
Check die hijo de puta daar in Colombia !

Hoe zijn de HB's daar ?

Loud
04-06-2008, 04:14 AM
Mensen altijd leuk, gaan we doen! De prijs voor de winnaar: king of the month + eeuwige roem op het venusianartforum :D

Prik een datum, leg de spelregels uit en dan GO,GO,GO.

- Caveman86
- CountG
- Bramus
- Loud

Cless
04-10-2008, 11:18 AM
Check die hijo de puta daar in Colombia !

Hoe zijn de HB's daar ?

Ai mi amigo de HB´s zijn talrijk en mooi...En ik ben blank en mooi, opzich een heerlijek combinatie hier :) . Aangezien mijn spaans nog niet erg goed is is er weinig communicatie mogelijk dus kan ik niet spreken van sollid game...Maarja daarvoor bestaan dan weer andere backpackers haha. Gamen in het engels gaat me vrij goed af...geen standaard routines maar gewoon mijn eigen stijl en humor, lovin it !

Sibly
04-10-2008, 12:37 PM
Boa zuta!! heb ik hier geleerd... (hoewel dat portugees is schijnbaar).
Zeg dit maar: besame suavemente óf besame fuerte afhankelijk van de mood waar je in bent ;)

Sumptuous
04-11-2008, 08:02 AM
Dit is een goed idee. Mijn beste stapmaat Milk zal ook wel mee doen. (hij is echt goed)

Ik zeg een keer in Tilburg?

EN GAAAAAAAAN!!!!

- Caveman86
- CountG
- Bramus
- Loud
- Sumptuous